مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-28ورزشي

پاکزاد: کمانداران برای حضور موفق در مسابقات باید به خودباوری برسند


با برنامه ریزی خوبی که برای آماده سازی تیم ملی ریکرو در حال انجام است، سعی داریم کمانداران را به این خودباوری برسانیم که در تمرینات و مسابقات عملکرد یکسانی داشته باشند.

- سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: با برنامه ریزی خوبی که برای آماده سازی تیم ملی ریکرو در حال انجام است، سعی داریم کمانداران را به این خودباوری برسانیم که در تمرینات و مسابقات عملکرد یکسانی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد پاکزاد درباره وضعیت تیم ملی ریکرو برای شرکت در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: نهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ریکرو در سایت تیروکمان در حال برگزاری است و کمانداران از نظر بدنی به آمادگی مطلوبی رسیده اند و رفته رفته شرایط بهتر می شود.

وی همچنین درباره اردوی مشترک ترکیه گفت: اردوی مشترک ترکیه که با حضور 5 کشور اروپایی برگزار شد به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت کمانداران را شناسایی و تمرینات را براساس آن برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو در پایان خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا کمانداران به خودباوری لازم برسند و عملکرد آنها در جریان تمرینات و مسابقات هماهنگ و یکنواخت شود تا در مسابقات آینده با آرامش بیشتری تیر بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکزاد: کمانداران برای حضور موفق در مسابقات باید به خودباوری برسند

پاکزاد: کمانداران برای حضور موفق در مسابقات باید به خودباوری برسند