مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-28سياسي

ویژگی بارز تفسیر همراه ارائه آیاتی منتخب با موضوع سبک زندگی است


بسیاری از آیات منتخب با سبک زندگی در این تفسیر ارایه شده که می تواند مورد استفاده خانواده ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستقبال قابل توجهی از طرح شد و اعضای کانون ها در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر، نوآوری و 12 رواق در زیست بوم بچه های مسجد به رقابتی مومنانه پرداختند.

عضویت بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور وی با بیان اینکه در این طرح به صورت ویژه به حوزه کارآفرینی توجه شد، افزود: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری مدظله العالی به صورت خاص نسبت به مساله کارآفرینی بیانات متعدد و ویژه ای دارند؛ این طرح ملی در واقع منجر به ایجاد رقابت مومنانه ای در سطح بچه های مسجد و در زیست بومی به نام بچه های مسجد شد.

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد عضویت داشته و فعالیت های خود را در رواق های مختلف ثبت کرده و بر اساس امتیازاتی که کسب می کنند طبقه بندی می شوند که سقف آن 20 هزار امتیاز است.

رییس ستاد فهما از عضویت بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و افزود: پس از ماه مبارک رمضان فعالیت ها و اقدامات ستاد فهما متمرکز بر حوزه کیفی سازی می شود به این معنا که بر اساس استان، منطقه و روستایی که هر کانون واقع شده است فعالیت ها تعریف می شوند؛ برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی بارز تفسیر همراه ارائه آیاتی منتخب با موضوع سبک زندگی است

ویژگی بارز تفسیر همراه ارائه آیاتی منتخب با موضوع سبک زندگی است