مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-28بين الملل

شناسایی ویروس هندی کرونا در 17 کشور


ویروس هندی کرونا در برخی کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، سوییس، یونان و ایتالیا گسترش یافته، بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، این نوع ویروس کرونا به دلیل «جهش مضاعف» آن به مراتب از دیگر گونه ها مسری تر است.

- ویروس هندی کرونا در برخی کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، سوییس، یونان و ایتالیا گسترش یافته، بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، این نوع ویروس کرونا به دلیل جهش مضاعف آن به مراتب از دیگر گونه ها مسری تر است.

سازمان جهانی بهداشت از شناسایی نوع هندی ویروس جهش یافته کرونا در 17 کشور جهان از جمله بلژیک، سوییس، یونان و ایتالیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا به نقل از روزنامه فرانسوی اوئست فرانس، نوع B.

1.

617 ویروس کرونا موسوم به ویروس جهش یافته کرونای هندی تاکنون در 17 کشور جهان از جمله برخی کشورهای اروپایی شناسایی شده است.

این روزنامه فرانسوی افزود: گونه هندی ویروس جهش یافته کرونا که در برخی کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، سوییس، یونان و ایتالیا گسترش یافته، بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، این نوع ویروس کرونا به دلیل جهش مضاعف آن به مراتب از دیگر گونه ها مسری تر است.

اوئست فرانس در ادامه نوشت: هند روز گذشته با شناسایی 352 هزار و 991 مورد ابتلا به کووید-19 رکورد جهانی و همچنین دو هزار و 812 مرگ و میر ناشی از آن رکورد داخلی را ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ویروس هندی کرونا در 17 کشور

شناسایی ویروس هندی کرونا در 17 کشور