مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-28سياسي

چهارخطه کردن محور یاسوج- سی سخت دیگر خسارتی به منطقه حفاظت شده وارد نمی کند


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح جدید، چهارخطه کردن محور یاسوج- سی سخت دیگر خسارت به منطقه حفاظت شده و منابع طبیعی وارد نمی شود.

- چهارخطه کردن محور"یاسوج- سی سخت"دیگر خسارتی به منطقه حفاظت شده وارد نمی کند ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح جدید، چهارخطه کردن محور "یاسوج- سی سخت" دیگر خسارت به منطقه حفاظت شده و منابع طبیعی وارد نمی شود.

پژمان نیک اقبالی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در خصوص تبدیل جاده یاسوج - سی سخت به چهارخطه افزود: با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و معاون اول رییس جمهور مجدداً طرح این جاده را اصلاح کرده ایم.

وی اظهار کرد: در طرح جدید، چهارخطه کردن این محور را از منطقه حفاظت شده خارج کردیم بطوری که با جابجایی احداث تونل ها به گونه ای است که شروع و خروج از محل تونل ها با جاده منطبق است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با اصلاح طرح چهار خطه این محور دیگر خسارتی به جنگل در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست وارد نمی شود.

نیک اقبالی بیان کرد: همچنین برای کمک به احداث بیمارستان شهر سی سخت دانشگاه علوم پزشکی متولی آن است که وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرده است جهت واگذاری ساخت بیمارستان و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارخطه کردن محور یاسوج- سی سخت دیگر خسارتی به منطقه حفاظت شده وارد نمی کند

چهارخطه کردن محور یاسوج- سی سخت دیگر خسارتی به منطقه حفاظت شده وارد نمی کند