مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-28حوادث

مرگ 101 نفر ناشی از حوادث کار در سال گذشته


مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در سال گذشته 101 نفر (همگی مرد) بر اثر حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشت.

- ایسنا/مازندران مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در سال گذشته 101 نفر (همگی مرد) بر اثر حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی تصریح کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در سال گذشته (99) به ترتیب شهرستان بابل با 15، نور و آمل با 11 و ساری با 10 مورد بیشترین فوتی و شهرستان سوادکوه و بهشهر با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با 47 نفر، برق گرفتگی با 26، اصابت جسم سخت با 22، سوختگی با 4 و سایر موارد با 2 مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس تفکیک، ماه های خرداد و مرداد هر کدام با 13، اردیبهشت با 12و تیر با 10 مورد بیشترین و آبان با 4 مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 101 نفر ناشی از حوادث کار در سال گذشته

مرگ 101 نفر ناشی از حوادث کار در سال گذشته