مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-28سياسي

«نبض جهاد» در بیمارستان های قزوین تپیدن گرفت


رییس حوزه هنری استان قزوین از رونمایی دیوارنگاره «نبض جهاد» برای پاسداشت مدافعان سلامت در بیمارستان های ولایت و بوعلی قزوین خبر داد و گفت: - ایسنا/قزوین رییس حوزه هنری استان قزوین از رونمایی دیوارنگاره نبض جهاد برای پاسداشت مدافعان سلامت در بیمارستان های ولایت و بوعلی قزوین خبر داد و گفت: برای تهیه این دیوارنگاره بیش از 2 هزار قطعه عکس از مدافعان سلامت در قزوین ثبت شده است.

با حضور استاندار قزوین، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، رییس حوزه هنری استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استانی از دیوارنگاره نبض جهاد، پاسداشت جهاد عظیم شهدا و مدافعان سلامت، در بیمارستان ولایت رونمایی شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی حوزه هنری قزوین، در این مراسم، جمالی پور، استاندار قزوین فرهنگ را از مهم ترین عوامل پیش برنده جامعه برشمرده و گفت: رشد و توسعه کشور نیازمند ابزار و امکانات فراوانی است و اگر همه امکانات در اختیار ما باشد ولی از فرهنگ بی بهره باشیم، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وی افزود: راه بهتر زیستن از مسیر فرهنگ و هنر می گذرد و تجربه نشان داده هر جا فرهنگ را در اولویت قرار داده ایم، توفیقات بی شماری نصیب ما شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نبض جهاد» در بیمارستان های قزوین تپیدن گرفت

«نبض جهاد» در بیمارستان های قزوین تپیدن گرفت