مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-28اقتصادي

یزد باید در زمره 5 استان ارزان کشور باشد/گوشت قرمز 135هزار تومان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تلاش می کنیم با برگزاری جلسات تنظیم بازار و بررسی قیمت ها توسط کمیته های مختلف، یزد را در زمره پنج استان ارزان کشور قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا علمدار یزدی صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برگزار شد با اشاره به به دستورکارهای مختلف این جلسه اظهار داشت: در این جلسه قیمت گوشت قرمز که توسط کمیته های تخصصی بررسی شده بود، بررسی و قیمت جدید مصوب شد.

وی عنوان کرد: به مردم استان یزد این نوید را می دهیم که با مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت گوشت قرمز گوسفندی هر کیلوگرم 5 هزار تومان کاهش یافته و از امروز ششم اردیبهشت ماه، گوشت قرمز گوسفندی در یزد کیلویی 135 هزار تومان به فروش می رسد.

علمدار یزدی در مورد قیمت تخم مرغ نیز بیان کرد: با توجه به اینکه روزانه بین 70 تا 80 تن تخم مرغ در یزد تولید می شود و روزانه زیر 40 تن مصرف می شود، بنابراین بازار تخم مرغ اشباع شده و نرخ گذاری 16,900 تومان مصوب شده که حتی زیر قیمت نیز به فروش می رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: برای اینکه تولیدکننده تخم مرغ نیز متضرر نشود، دو پیشنهاد ارائه شده که یکی از آنها صادرات موقت تخم مرغ و دیگری خریداری توسط دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد باید در زمره 5 استان ارزان کشور باشد/گوشت قرمز 135هزار تومان

یزد باید در زمره 5 استان ارزان کشور باشد/گوشت قرمز 135هزار تومان