مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-28سياسي

مصادیق جرم در فضای مجازی مانند جرم در فضای واقعی است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور با بیان اینکه همه جرائم در فضای واقعی در فضای مجازی جرم محسوب می شود، گفت: جرائم قابل گذشت تنها با شکایت شاکی خصوصی قابل پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، قنبر قنبری در نشست آموزشی، توجیهی و تعاملی با اهالی رسانه ها و مدیران کانال های شبکه های اجتماعی که در آستانه انتخابات 1400 در سالن همایش فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هر چیزی که در فضای واقعی جامعه جرم است در فضای مجازی هم جرم و قابل پیگیری قضایی است.

وی گفت: به لحاظ قانون برخی از جرایم قابل گذشت است، این جرائم تنها با شکایت شاکی قابل پیگیری است و در صورت نبود شاکی خصوصی دادستان به عنوان مدعی العموم نمی تواند پیگیری کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور، با اشاره به حمایت دادستانی از خبرنگاران، کانال ها و گروه های شناسنامه دار، گفت: تلاش بر آن است بدون اقدام قضایی و سلبی موضوع رفع شود، مسؤولان هم موظفند اخبار را با اولویت در اختیار خبرنگاران و فعالان رسانه ای شناسنامه دار قرار دهند.

*زبان دشمن نشوید فرماندار شهرستان نور نیز در این جلسه اظهار کرد: فضای مجازی توانسته رسانه مکتوب را تسخیر کرده و با حجم بالای مخاطب و در سطحی وسیع  و با سرعتی بالا مطالب را انتقال دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادیق جرم در فضای مجازی مانند جرم در فضای واقعی است

مصادیق جرم در فضای مجازی مانند جرم در فضای واقعی است