مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-28ورزشي

کمبود فضا و امکانات مهمترین مشکل ورزش های آبی استان مرکزی است


اراک-- نایب رییس هیأت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی گفت: کمبود فضاهای آبی و امکانات مورد نیاز ورزش های آبی در استان مرکزی مهمترین مشکل این رشته ها در استان است.

- اراک-- نایب رییس هیأت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی گفت: کمبود فضاهای آبی و امکانات مورد نیاز ورزش های آبی در استان مرکزی مهمترین مشکل این رشته ها در استان است.

زهره حسن خانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با وجود اینکه استان مرکزی از لحاظ فضاهای آبی امکانات مورد نیاز این رشته ورزشی نسبت به برخی استان های کشور در شرایط نامطلوب قرار دارد، اما از استعدادها و ظرفیت های خوبی برخوردار است.

چنانچه 6 ورزشکار رشته کانوپولو شامل چهار پسر و 2 دختر به اسامی، محمد جمشیدیان ثلاث، فرزاد جعفری، رامین غیاث وند، آرش درویشی، ملیکا برون و آمنه شیرزادی در این رشته از استان مرکزی از سال 91 تاکنون عضو ثابت تیم ملی هستند و این افتخاری بزرگ برای ورزش استان به شمار می رود.

وی افزود: هم اکنون شهرستان های ساوه، تفرش و خمین با امکانات و تجهیزاتی که از سوی هیأت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی در اختیارشان گذاشته شده است، در رشته های کایاک، اسلالوم و کانوپولو فعالیت خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضا و امکانات مهمترین مشکل ورزش های آبی استان مرکزی است

کمبود فضا و امکانات مهمترین مشکل ورزش های آبی استان مرکزی است