مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-28بين الملل

«برنامه هسته ای ایران» محور رایزنی هیأت اسراییلی با مشاور امنیتی بایدن


طبق اعلام صهیونیست ها، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واشنگتن علیه برنامه هسته ای ایران رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مشاور امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی و مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واشنگتن دیدار و درباره مسائل منطقه و ایران رایزنی کردند.

جیک سولیوان بعد از دیدار با مییر بن شبت مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و گیلعاد اردان نماینده این رژیم در آمریکا و سازمان ملل، در توییتی درباره این دیدار توضیحاتی ارائه داد.

این مقام ارشد دولت جو بایدن نوشت: خیلی خرسندم که در واشنگتن دی سی پذیرای مییر بن شبت مشاور امنیت ملی اسراییل و اردان سفیر (تل آویو در واشنگتن و سازمان ملل) بودم تا مشورت های نزدیک بین دولت هایمان درباره موضوعات منطقه را ادامه دهیم .

مشاور امنیت ملی کاخ سفید افزود: دولت (جو) بایدن-(کامالا) هریس به امنیت اسراییل و تقویت شراکت بین دو کشور کاملا متعهد است .

جیک سولیوان، بن شبت و گیلعاد اردان   گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل هم در توضیحی درباره این دیدار، از رایزنی ضد ایرانی هیات های اسراییلی و آمریکایی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برنامه هسته ای ایران» محور رایزنی هیأت اسراییلی با مشاور امنیتی بایدن

«برنامه هسته ای ایران» محور رایزنی هیأت اسراییلی با مشاور امنیتی بایدن