مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-28سياسي

با امضای کری و دیپلماسی لبخند امتیازی کسب نمی کردید


عضو کمیسیون حقوقی و قضای مجلس گفت: اگر سردار سلیمانی اهرم میدان را در مذاکرات در اختیارتان قرار نداده بود با امضای کری و دیپلماسی لبخند می خواستید از دشمن قسم خورده امتیاز بگیرید.

- ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص صوت منتشر شده از وزیر امور خارجه اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت و قبلاً پیش بینی می شد هر روز با نزدیک شدن به انتخابات فضای دوقطبی و تفرقه بین مردم از طرف لیبرال ها بیشتر و بیشتر می شود و برای بقای سیاسی پنجه به صورت هر شخص، تفکر یا حتی اخلاقیات و معنویت می اندازند.

وی افزود: برخلاف اینکه در صوت بارها تاکید می شود که منتشر نخواهد شد اما گویا مصاحبه و سوالات دقیق و برنامه ریزی شده از سوی مجری است و هدف سوالات کاملاً مشخص است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتشار این صوت آن هم دقیقاً مصاحبه وزیر خارجه و نزدیک انتخابات و از شبکه ی وابسته به آل سعود اصلاً اتفاقی نیست و با برنامه ریزی داخلی و خارجی صورت گرفته است.

صحبت های وزیر امور خارجه یکطرفه است وی ادامه داد: در خوشبینانه ترین حالت ممکن این است که لو رفتن صوت توسط افراد نفوذی انجام گرفته که خود عذر بدتر از گناه است و یا اینکه جریان لیبرال ها تعمداً صوت را در اختیار آنها قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با امضای کری و دیپلماسی لبخند امتیازی کسب نمی کردید

با امضای کری و دیپلماسی لبخند امتیازی کسب نمی کردید