مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-04-28سياسي

سالن و پلاتو جزء مشکلات تئاتر اصفهان نیست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امکانات سخت افزاری مانند سالن و پلاتو در اختیار اهالی تئاتر اصفهان قرار داده شده و این موارد جزء مشکلات آنها نیست.

- حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در گفت وگو با استفاده کنند و موضوعات محوری خوبی را برای پس از کرونا آماده کنند و خوشبختانه اهالی تئاتر هم دست روی دست نگذاشته اند و به دنبال ثبت گروه های خود و آماده سازی زیرساخت های نمایش هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در شرایط زرد امکان اجرا برای آنها فراهم نبوده است، گفت: در شرایط زرد اداره کل ارشاد و فرهنگ استان اصفهان به دنبال مجوز گرفتن برای فعالیت تئاتر بوده که حتی تئاتر اصفهان هم آمادگی لازم برای اجرا داشته است.

رده بندی سوم تئاتر و نمایش در مجوز دهی کرونا حجت الاسلام و المسلمین معتمدی ادامه داد: با وجود این شرایط در جشنواره تئاتر سال گذشته با شرایط کرونا گروه ها انتخاب و معرفی شدند و خوشبختانه رتبه هم کسب کردند.

وی با بیان اینکه تئاتر جز دسته سوم در رده بندی گروه های مجاز در شرایط کرونا قرار دارد، افزود: در شرایط زرد پیگیری برای فعالیت آنها انجام شده اما یک زمانی خواستار فعالیت در شرایط نارنجی بودند که این امکان برای آنها فراهم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن و پلاتو جزء مشکلات تئاتر اصفهان نیست

سالن و پلاتو جزء مشکلات تئاتر اصفهان نیست