مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-28بين الملل

2 تست کرونا شرط سفر به ترکیه!


با شناسایی ردپای ویروس جهش یافته کرونا در کشورهای توریستی از جمله ترکیه، مقررات جدی تری از سوی برخی کشورها برای سفر به این کشور وضع شده است.

- با شناسایی ردپای ویروس جهش یافته کرونا در کشورهای توریستی از جمله ترکیه، مقررات جدی تری از سوی برخی کشورها برای سفر به این کشور وضع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیشتر از دو هفته از ، اما با این حال، در میان مقرراتی که برای کنترل این مرز وضع شده، از قرنطینه اجباری مسافران و تست کرونا هنگام برگشت به کشور خبری نیست، مگر در موارد مشکوک و به ضرورت.

با این حال، برخی کشورها که مبادلات بیشتری با ترکیه دارند، تدابیر سختگیرانه تری را به اجرا گذاشته اند.

مهدی عباسی ـ کارشناس گردشگری ـ به ایسنا گفت: سازمان بهداشت انسانی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه در تصمیم جدیدی، برای گردشگرانی که تا اول ماه مه (ابتدای هفته آینده) از ترکیه و تانزانیا به روسیه بازمی گردند، شرط دو بار آزمایش کوویدـ19 را اجباری کرده است.

روسیه بیشترین تعداد مسافر را در ترکیه دارد و این کشور یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران روس به شمار می آید، اما شیوع ویروس جهش یافته کرونا در بیشتر مناطق ترکیه، روسیه را بر آن داشته تا شهروندانش را ملزم کند در بازگشت از سفر ترکیه، دو بار تست PCR بدهند؛ یک بار پیش از ورود به خاک روسیه و بار دوم پنج ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تست کرونا شرط سفر به ترکیه!

2 تست کرونا شرط سفر به ترکیه!