مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-28سياسي

پیام تسلیت شفیعی در پی درگذشت پزشک جهادگر خوزستانی


حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در پیامی درگذشت دکتر سیدشیرمرد میرعالی، - پزشک جهادگر خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن ارحیم انا لله و انا الیه راجعون از شمار دو چشم یک تن کم / وز شمار خرد هزاران بیش با اندوه و درد از پرواز آسمانی روح بی قرار و جان شیدای مرحوم دکتر سید شیرمرد میرعالی و نیز درگذشت جانکاه همسر مکرمه ی ایشان رضوان الله تعالی علیهما اطلاع یافتم.

بدون شک دانشگاه و دانشگاهیان عزیز علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سرمایه ای گرانبها و معلمی نمونه را از دست داده و به فقدان دردناک او مبتلا شدند.

اشک و آه کم نظیر دوست داران و علاقه مندان دکتر میرعالی تداعی کننده کلام معصوم علیه السلام است که فرمود آنچنان زندگی کنید که در فقدان تان بر شما بگریند اما خود آرام و شادمان باشید.

اینجانب این ضایعه را به جامعه دانشگاهی، خاندان معظم و مکرم شهیدان، مردم قدرشناس شهرستان اندیمشک و به ویژه به مادر داغدیده و شکیبای ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم این عزیز سفرکرده با میزبانی پدر والامقام شهیدش در روح و رضوان الهی آرام و استقرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت شفیعی در پی درگذشت پزشک جهادگر خوزستانی

پیام تسلیت شفیعی در پی درگذشت پزشک جهادگر خوزستانی