مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-28اجتماعي

همدان خنک ترین نقطه استان/پیش بینی بارش های پراکنده برای امروز


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از بارش های رگباری و پراکنده در اغلب نقاط استان برای امروز -چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه- خبر داد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از بارش های رگباری و پراکنده در اغلب نقاط استان برای امروز -چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه- خبر داد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته بارش هایی به صورت رگبار موقت و پراکنده در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق شمالی داشتیم.

زاهدی ادامه داد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه پایگاه نوژه با 6 میلی متر گزارش شده و میزان بارش در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان نیز 3 دهم میلی متر بوده است.

وی مطرح کرد: انتطار داریم امروز بارش های خفیفی به صورت رگبار موقتی داشته باشیم اما پنج شنبه و جمعه فقط افزایش و رشد ابرناکی را شاهد هستیم و در نیمه اول هفته آینده نیز انتظار بارش هایی که در برخی نقاط همراه با رعد و برق و باد شدید لحظه ای هستند را داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با وزش باد روز گذشته استان، توضیح داد: دیروز وزش باد شدید داشتیم و سرعت این بادها به 80 کیلومتر بر ساعت هم رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت دمای استان مطلوب است و از نظر دمایی انتظار تغییر قابل ملاحظه ای نداریم، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان خنک ترین نقطه استان/پیش بینی بارش های پراکنده برای امروز

همدان خنک ترین نقطه استان/پیش بینی بارش های پراکنده برای امروز