مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-28سياسي

حرکت اهالی 9 هزار محله برای حل مشکلات در «مهرواره محله همدل»


دبیر مهرواره محله همدل از برگزاری این مهرواره برای ایجاد وحدت در محله ها برای حل مسائل و مشکلات و ایجاد روحیه و نشاط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری مهرواره محله همدل با حضور حجت الاسلام رضا غلامی دبیر مهرواره در محل معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

راه اندازی مهرواره برای ایجاد روحیه و حل مشکلات مردم در این نشست غلامی طی سخنانی با اشاره تلاش دشمن برای ایجاد فضای یأس و نا امیدی در جامعه گفت: یکی از مسأله های جدی که ما را برای برگزاری مهرواره ترغیب کرد موضوع کنند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی یکی اقدامات لازم و ضروری ایجاد نشاط و همدلی بین مردم برای حل مشکلات بود تا به این وسیله هم در جامعه وحدت ایجاد شود و مردم برای حل مشکلات گام بردارند و هم توطعه دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی برطرف شود.

طراحی مهرواره همدلی پس از منویات رهبر انقلاب دبیر مهرواره همدلی منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه را سبب ایجاد مهرواره همدلی دانست و گفت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان فرمانی برای مواسات و همدلی دادند تا مردم برای حل مشکلات بسیج شوند.

با این اتفاق مساجد ما که به دلیل کرونا اغلب تعطیل بودند کارکردشان تغییر کرد و بیشتر به سمت همدلی و کمک مؤمنانه پیش رفتند و در واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت اهالی 9 هزار محله برای حل مشکلات در «مهرواره محله همدل»

حرکت اهالی 9 هزار محله برای حل مشکلات در «مهرواره محله همدل»