مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-28سياسي

حسینی: کارنامه دولتمردان تقریبا هیچ است / می خواهند با دوقطبی سازی موفقیت کسب کنند!


در آستانه انتخابات 28 خرداد هستیم و دست آقایان خالی و کارنامه دولتمردان تقریبا هیچ است، برای همین خواستند بحث ها را عوض کنند و دوقطبی کاذب میدان و دیپلماسی ایجاد و موفقیتی کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمدحسینی دبیرکل کانون چنین برنامه ها و اقداماتی یکی پس از دیگری تعطیل شد.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی بیان کرد: دولت اکنون نگاه لیبرالی به اقتصاد و سیاست دارد و چندان به فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی توجه نمی کند.

مقام معظم رهبری بارها فرمودند به هنرمندان انقلابی بها دهید، به آثار هنری ارزشی توجه کنید اما چندان اعتنایی ندارند و به حمایت از آثار هنری بر اساس اولویت ها،  و به نظارت و هدایت اعتقادی ندارند و بعضاً آثار مبتذل نیز ارائه می شود.

حسینی تاکید کرد: امیدواریم در دولت انقلابی آینده، فرهنگ جایگاه والای خود را پیدا کند و نقشه مهندسی فرهنگی کشور مد نظر قرار گیرد و رهنمودهای رهبری در همه حوزه های فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد و شرایط کشور بهتر شود تا استعدادهای فراوان و جوانان انقلابی تولیدات فرهنگی ارزنده ای داشته باشند.

  دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص تأمین عزت ایرانی در دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: متاسفانه در 8 سال گذشته در حوزه اقتصادی مشکلاتی ایجاد شد و اگر کشوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: کارنامه دولتمردان تقریبا هیچ است / می خواهند با دوقطبی سازی موفقیت کسب کنند!

حسینی: کارنامه دولتمردان تقریبا هیچ است / می خواهند با دوقطبی سازی موفقیت کسب کنند!