مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-28سياسي

رد صلاحیت 150 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در شهریار


فرماندار شهریار با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر توسط هیأت های اجرایی و نظارت، گفت: از مجموع 545 نفر داوطلب ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی برای 7 شهر این شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان انتخابات در شهرستان شهریار در حال حرکت است و اعضای هیأت های اجرایی و نظارت کار بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر را در زمان مقرر به انجام رسانده اند.

وی افزود: امروز در هشتم اردیبهشت ماه مطابق تقویم ستاد انتخابات کشور نتیجه بررسی هیأت های اجرایی و نظارت با ورود اطلاعات به سامانه و تحویل برگه های مربوطه به کاندیداهای محترم انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهریار بیان کرد: افراد مورد تأیید که کارشان مطابق برنامه ادامه پیدا خواهد کرد اما افرادی که رد صلاحیت شده اند از امروز 4 روز مهلت دارند که با مراجعه به هیأت نظارت استان تهران اعتراض خود را تسلیم کرده تا هیأت نظارت با رسیدگی مجدد نتیجه را به هیأت اجرایی شهرستان اعلام کند.

طاهری تصریح کرد: از مجموع 545 نفر داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان شهریار حدود 27 درصد (150 نفر) از داوطلبان با مستندات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت 150 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در شهریار

رد صلاحیت 150 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در شهریار