مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-28بين الملل

شکست خطوط دفاعی جدید ائتلاف سعودی در مأرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت شهر مأرب، - پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت مرکز استان مأرب، نیروهای ائتلاف و دولت مستعفی یمن اقدام به ساخت خطوط دفاعی جدیدی کرده اند که این گام آن ها نیز با شکست مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت شهر مأرب، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی اقدام به ساخت خطوط دفاعی جدید در اطراف این شهر کرده اند.

ایجاد خطوط دفاعی جدید روزنامه الاخبار در این خصوص گزارش داد که پس از سقوط خط دفاعی اول نیروهای ائتلاف که حدود دو هفته پیش رخ داد، نیروهای عبدربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن خط دفاعی دیگری در اطراف شهر ایجاد کردند که این خط از بلندی های البس و اطراف المصاریه در غرب شهر مأرب تا منطقه المیل در شمال شرق کشیده شده است.

با این حال، این روزنامه لبنانی خبر داد که خط دفاعی جدید نیروهای هادی در برابر حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن بسیار دوام نیاورده است و نیروهای صنعاء توانسته اند بلندی های البس را که الحرضه نیز نامیده می شود، احاطه کنند و در عین حال، بر التومه العلیا کاملا مسلط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خطوط دفاعی جدید ائتلاف سعودی در مأرب

شکست خطوط دفاعی جدید ائتلاف سعودی در مأرب