مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-28سياسي

ساخت نخستین مددسرای فرامنطقه ای پایتخت/گرمخانه های جدید افتتاح می شود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساخت نخستین مددسرای فرامنطقه ای پایتخت در محله حکیمیه گفت: 5 گرمخانه فرامنطقه ای براساس برنامه سوم توسعه برای پایتخت پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در مراسم کلنگ زنی اولین مددسرای فرامنطقه ای شهر تهران اظهار داشت: با احداث بهره برداری از مددسرای فرامنطقه ای، ظرفیت تخصصی برای بازگشت افراد آسیب دیده به و امید جهت بازگشت آسیب دیدگان به زندگی جدید را فراهم می کند.

در برنامه سوم توسعه ساخت 5 گرمخانه فرامنطقه ای برای پایتخت پیش بینی شد که به زودی کلنگ زنی آنها انجام می گیرد.

همچنین در این مراسم، محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران گفت: کلنگ احداث نخستین گرمخانه سال 83 در تهران زده شد و گرمخانه های دائمی و فرامنطقه ای، شبانه روزی و بانوان مورد احداث قرار گرفت.

  وی بیان داشت: امکانات لازم در حال حاضر در گرمخانه ها برای استفاده سالمندان و معلولان چندان دیده نشده و بر همین اساس کمیته ای تشکیل گرفته و برای بی پناهان اقدامات  جدیدی انجام گیرد.

  همچنین محمد محمددوست شهردار منطقه 4 که نخستین مددسرای فرامنطقه ای در این منطقه راه اندازی می شود، گفت: این مسئله در تحقق شعار تهران شهری برای همه است و این مددسرا را در محله حکیمیه افتتاح خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نخستین مددسرای فرامنطقه ای پایتخت/گرمخانه های جدید افتتاح می شود

ساخت نخستین مددسرای فرامنطقه ای پایتخت/گرمخانه های جدید افتتاح می شود