مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-28اجتماعي

احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس پذیرفتنی نیست


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری باید به سمت ساخت مدارس بزرگ مقیاس حرکت کنیم و احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس، - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری باید به سمت ساخت مدارس بزرگ مقیاس حرکت کنیم و احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس، پذیرفتنی نیست و احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس پذیرفتنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر، در نشست مشترک با همکاران دفاتر برنامه ریزی و تأمین منابع، و نظارت بر اجرای طرح های سازمان نوسازی مدارس کشور هماهنگی و انسجام بیشتر در ارتباط این دو حوزه را موجب تسریع در اجرای پروژه ها و تحقق اهداف سازمانی دانست.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در معیار و روش اجرای پروژه ها خاطر نشان کرد: دلیل عمده این نابسامانی ها نبود سیاست گذاری صحیح و اصولی در بحث مدیریت و اجرای پروژه ها است.

وظیفه ما در حوزه ستادی است که آنها را رفع کرده و سازماندهی کنیم تا دیگر شاهد پروژه های نیمه تمام و مدارس نامتناسب با جمعیت نباشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هدف ما این است که هیچ دانش آموزی محروم از تحصیل نباشد و امکانات زیرساختی ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس پذیرفتنی نیست

احداث مدارس کمتر از شش کلاس درس پذیرفتنی نیست