مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-04-28سياسي

اهتمام ستاد کل نیرو های مسلح به تقویت نیروی انتظامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ علی عبداللهی در مراسم الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا (پلیس پیشگیری، یگان ویژه، راهور، - سردار سرتیپ عبداللهی گفت: اطمینان می دهیم که در ستاد کل نیرو های مسلح که ستاد سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی و پشتیبانی نیرو های مسلح است، آنچه که در توان ماست در جهت تقویت نیروی انتظامی انجام می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ علی عبداللهی در مراسم الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا (پلیس پیشگیری، یگان ویژه، راهور، هواناجا و یگان پهپاد ناجا) با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا اظهار داشت: به دلیل مأموریت های متنوع و گستردگی که روزانه برای پلیس پیش می آید و از طرفی به فراخور شرایط جغرافیایی، اجتماعی، افزایش جمعیت، توسعه شهرها، راه ها، خطوط ریلی و.

امروز نیازمند است که پلیس بیش از گذشته تجهیزمحور باشد و از طرفی پیشرفت تکنولوژی نیز ایجاب می کند که تجهیزات پلیس از نظر کمّی و کیفی پیشرفت کند و ارتقاء یابد.

ضرورت هوشمندسازی و تحرک در ناجا وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در کنار هوشمندسازی پلیس، بحث تحرک است؛ چراکه مردم انتظار و توقع دارند اگر حادثه ای رخ داد، پلیس سریع خود را به میدان حادثه برساند و قطعاً تجهیزات و امکانات در کیفیت خدمات دهی پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ستاد کل نیرو های مسلح به تقویت نیروی انتظامی

اهتمام ستاد کل نیرو های مسلح به تقویت نیروی انتظامی