مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-28اقتصادي

در حال پیگیری برای دریافت میزان دقیق خسارات آتش سوزی بازار مصلی هستیم


رییس اتاق اصناف مشهد در ارتباط با آتش سوزی رخ داده در شب گذشته واقع در بازار آجیل و خشکبار مصلی گفت: درحال پیگیری دریافت دقیق آمار خسارات از آتش نشانی هستیم و برای جبران خسارت های وارد شده بر اصناف از طرح معین آتش سوزی اصناف استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد در ارتباط با آتش سوزی رخ داده در شب گذشته واقع در بازار آجیل و خشکبار مصلی گفت: درحال پیگیری دریافت دقیق آمار خسارات از آتش نشانی هستیم و برای جبران خسارت های وارد شده بر اصناف از طرح "معین آتش سوزی اصناف" استفاده خواهیم کرد.

محمود بنانژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان خسارات اصناف پس از آتش سوزی شب گذشته در بازار مصلی اظهار کرد : هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات وارد شده بر اصناف در پی آتش سوزی بخشی از بازار آجیل و خشکبار از جانب آتش نشانی دریافت نکرده ایم اما درحال پیگیری هستیم.

وی به توضیح یک طرح در جهت جبران خسارت های وارد شده به اصناف در پی آتش سوزی ها پرداخت و تصریح کرد : ما از چندسال گذشته پیگیر آتش سوزی هایی که در واحدهای صنفی صورت می گیرد بوده ایم و یک طرح با عنوان معین آتش سوزی اصناف آماده کرده ایم.

همچنین بررسی و تحقیقات لازم را با کمک آتش نشانی، بیمه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال پیگیری برای دریافت میزان دقیق خسارات آتش سوزی بازار مصلی هستیم

در حال پیگیری برای دریافت میزان دقیق خسارات آتش سوزی بازار مصلی هستیم