مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-04-28اقتصادي

بورس قربانی درگیری جناح های سیاسی-انتخاباتی شده است؟


یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است دلایل ریزش بورس از مرداد ماه سال گذشته تاکنون کاملاً اقتصادی بوده و نمی توان گفت جناح های سیاسی برای ضربه زدن به رقیب خود باعث ریزش بورس شده اند.

- ایسنا/البرز یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است دلایل ریزش بورس از مرداد ماه سال گذشته تاکنون کاملاً اقتصادی بوده و نمی توان گفت جناح های سیاسی برای ضربه زدن به رقیب خود باعث ریزش بورس شده اند.

همایون دارابی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چشم انداز بازار سرمایه با توجه به بسته حمایتی که اخیراً مطرح شده است، گفت: مهمترین بخش های بسته 7+3 که برای حمایت از بازار سرمایه تدوین شده شامل تزریق 200 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی به صندوق تثبیت بازار، اختصاص بخشی از مالیات حاصل معاملات برای حمایت از بازار، حمایت از سهامداران خرد، امکان خرید سهام توسط بانک ها و .

می شود و باید منتظر ماند تا تصمیم جلسه سران قوا درباره این بسته مشخص شود.

دارابی با بیان اینکه اجرای این تصمیمات می تواند برای بازار راهگشا باشد، افزود: برای مثبت شدن بورس تلاش های قابل ملاحظه ای در حال انجام است.

وی در خصوص اینکه محدود کردن دامنه نوسان بورس در این مدت به نفع بازار بوده یا خیر هم گفت: اگر دامنه نوسان در این مدت محدود نمی شد و به همان شکل منفی پنج تا مثبت پنج باقی مانده بود شاخص به زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس قربانی درگیری جناح های سیاسی-انتخاباتی شده است؟

بورس قربانی درگیری جناح های سیاسی-انتخاباتی شده است؟