مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-28فرهنگي

«فلسطین تنها نیست» در 8 کشور اسلامی/ اختتامیه از «افق» پخش می شود


سیدمسعود شجاعی طباطبایی از پخش زنده مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» از شبکه افق با حضور برگزیده ترکیه ای در روز 17 اردیبهشت ماه خبر داد.

- سیدمسعود شجاعی طباطبایی از پخش زنده مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست از شبکه افق با حضور برگزیده ترکیه ای در روز 17 اردیبهشت ماه خبر داد.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و دبیر نمایشگاه مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست با ارائه گزارشی از آثار، درباره این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: فراخوان مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست مهر ماه 99 منتشر و یک بار هم به دلیل استقبال زیاد مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه همان سال تمدید شد.

این مسابقه بین المللی در 2 بخش کارتون و پوستر و کاریکاتور برگزار شد که در بخش کارتون و پوستر موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مدنظر بود و موضوع بخش کاریکاتور این مسابقه نیز اختصاص به سازشکاران داشت.

وی با اشاره به اینکه 690 هنرمند از 66 کشور جهان در این مسابقه شرکت کردند، افزود: 2 هزار و 500 اثر از 690 هنرمند جهانی در مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فلسطین تنها نیست» در 8 کشور اسلامی/ اختتامیه از «افق» پخش می شود

«فلسطین تنها نیست» در 8 کشور اسلامی/ اختتامیه از «افق» پخش می شود