مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-28اقتصادي

مدیران حمایت کنند، اشتغال بیشتری ایجاد می کنم


کارآفرین برتر استان همدان با ایجاد نخستین گلخانه در دهکده گردشگری علیصدر و بزرگترین گلخانه استان توانسته در مرحله اول برای 24 نفر شغل ایجاد کند و دستی توانا در ایجاد کارگاه های قارچ در منطقه گل تپه نیز دارد.

- ایسنا/همدان کارآفرین برتر استان همدان با ایجاد نخستین گلخانه در دهکده گردشگری علیصدر و بزرگترین گلخانه استان توانسته در مرحله اول برای 24 نفر شغل ایجاد کند و دستی توانا در ایجاد کارگاه های قارچ در منطقه گل تپه نیز دارد.

مسئول احداث بزرگترین گلخانه استان همدان و نخستین گلخانه در بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ به خبرنگار ایسنا گفت: این گلخانه در 20 هزار متر زمین احداث شده و توانستم فرصت اشتغالزایی در منطقه را به بیش از سه برابر افزایش دهم.

کمال فرجی اظهار کرد: برای راه اندازی این گلخانه در دهستان علیصدر بیش از چهار میلیارد تومان سرمایه گذاری شخصی شده و از جهادکشاورزی گل تپه نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان با تسهیلات 7 درصد دریافت کرده ام.

وی از ایجاد اشتغال برای 14 نفر به صورت مستقیم در دهستان علیصدر خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این بیش از 10 نفر نیز در حوزه حمل و نقل و بازاریابی فعالیت دارند و اگر مدیران حمایت کنند اشتغال بیشتری ایجاد می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران حمایت کنند، اشتغال بیشتری ایجاد می کنم

مدیران حمایت کنند، اشتغال بیشتری ایجاد می کنم