مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-28اقتصادي

نشت یابی بیش از 9800 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در لرستان


به منظور نگهداشت ایمن شبکه، نشت یابی بیش از 9800 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سطح استان انجام شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: به منظور نگهداشت ایمن شبکه، نشت یابی بیش از 9800 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سطح استان انجام شد.

کرم گودرزی اظهار کرد: در راستای نگهداشت شبکه و ارتقا ضریب ایمنی، بیش از 9800 کیلومتر شبکه گاز طبیعی و تجهیزات و تأسیسات در سال 1399 مورد نشت یابی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نشت یابی از شبکه های گازرسانی، تجهیزات، تأسیسات و انشعابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این امر موجب جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی، اثرات مخرب زیست محیطی و از همه مهم تر جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در این زمینه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان در سالی که گذشت نشت یابی از خطوط گاز و تأسیسات را یکی از اولویت های کاری خود دانسته و نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه ای ورزید.

گودرزی با اشاره به توانمندی کارکنان شاغل در واحد بازرسی فنی شرکت گاز لرستان، اضافه کرد: واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های نشت یاب و گروه های مجرب نشت یابی، کنترل و پایش را به صورت منظم و دوره ای انجام می دهند که علاوه بر انجام 9800 کیلومتر نشت یابی از خطوط تغذیه و توزیع؛ نشت یابی از 261 هزار انشعاب و 524 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت یابی بیش از 9800 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در لرستان

نشت یابی بیش از 9800 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در لرستان