مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-28سياسي

مهریز 10 هزار و 800 سفیر سلامت دانش آموزی دارد


سرپرست شبکه بهداشت مهریز شعار امسال هفته سلامت را «ساخت جهانی عادل تر و سالم تر» دانست و گفت: در حال حاضر 10 هزار و 800 سفیر سلامت دانش آموزی در شهرستان مهریز مشغول فعالیت هستند.

- دکتر علیرضا پورمازار درگفت و گو با خبرنگار فارس از مهریز با تبریک فرا رسیدن هفته سلامت، اظهار کرد: شعار امسال این هفته ساخت جهانی عادل تر و سالم تر است که سعی شده با نامگذاری روزهای مختلف از جمله، همراهی با مدافعان سلامت، مشارکت اجتماعی، همدلی و وفاق ملی، پیوند نهادهای مذهبی و نظام سلامت، ارتقای نظام بهداشتی، رسانه ها، آموزش و فرهنگ سازی، تحقق شعار سال، مشارکت بین بخشی و مسئولیت اجتماعی، تا پایان سال به این مهم برسیم.

    وی افزود: جشنواره غذای سالم هرماه یکبار با موضوع هوای پاک، پیشگیری از سرطان، کنترل خشم ، در ایام عید با موضوع مجاز در گروه سفیران سلامت برگزار می شود، گفت: به 20 نفر از دانش آموزان مهریزی برگزیده این جشنواره همزمان با هفته سلامت جوایزی اهدا می شود.

  پورمازار با بیان این که شهرستان مهریز 10 هزار و 800 سفیر سلامت دارد تصریح کرد: سفیران سلامت مهریز دانش آموزانی هستند که با هدف افزایش حس مسئولیت اجتماعی مشکلات مرتبط با بهداشت و سلامت دانش آموزان رو به شبکه های بهداشت و درمان گزارش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهریز 10 هزار و 800 سفیر سلامت دانش آموزی دارد

مهریز 10 هزار و 800 سفیر سلامت دانش آموزی دارد