مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-28اجتماعي

شناسایی و توقیف 178خودرو پاتک مخدوش از ابتدای اسال در ایلام


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه دوربین های ثبت تخلف و گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال هستند ، گفت : برخورد با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش تشدید می شود.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه دوربین های ثبت تخلف و گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال هستند ، گفت : برخورد با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش تشدید می شود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: برخورد با تخلفات رانندگی همواره در حال انجام است اما به علت سو استفاده برخی رانندگان هنجارشکن ، برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود : برخی از رانندگان به منظور فرار از اعمال قانون ، پلاک خودرو را به شیوه های مختلفی مانند پلاک زیر سپر ، استفاده از طلق روی پلاک ،ناخوانا کردن پلاک ، مخدوش کردن پلاک یا استفاده از پلاک های غیر مجاز و .

مخدوش می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد : مطابق قانون کسانی که پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش کرده باشند حتمابه مراجع قضایی معرفی می شوند و روند قانونی آن توسط پلیس راهور پیگیری می شود.

وی بابیان اینکه مطابق ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوش کردن پلاک ، 6ماه تا یک سال حبس به همراه دارد ، تاکید کرد : علاوه بر این مجازات، مبلغ 600 هزار ریال جریمه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و توقیف 178خودرو پاتک مخدوش از ابتدای اسال در ایلام

شناسایی و توقیف 178خودرو پاتک مخدوش از ابتدای اسال در ایلام