مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-28پزشكي

2 مرکزخدمات جامع سلامت در گچساران افتتاح شد


با حضور مسوولان 2 مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای گچساران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، به مناسبت هفته سلامت 2 مرکز جامع خدمات سلامت درروستای چهاربیشه علیا و آب شرین گچساران با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، رییس شبکه بهداشت و درمان و معاونان شبکه افتتاح شد.

 در این آیین آرین غلامیان اظهار کرد: یکم الی هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری شده است.

 وی با اشاره به افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در مرکز چهاربیشه علیا گفت: این مرکز پنج خانه بهداشت را تحت پوشش می دهد رییس شبکه بهداشت درمان گچساران ادامه داد: این مرکز  یک هزار و 161 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 433 نفر جمعیت را تحت پوشش می دهد.

 غلامیان اذعان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای چهاربیشه علیا روستاهای ضمیه با جمعیتی 2 هزار و 294 ، سعادت آباد 810، دشت مور 325، چهاربیشه سفلی 660 و دژسلیمان 746 نفر را تحت پوشش دارد.

 وی در ادامه به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در روستای آب شیرین اشاره کرد و گفت: این مرکز یک هزار و 481 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 151 نفر را تحت پوشش می دهد.

 رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: این مرکز 3 روستا از جمله روستای آب شیرین با جمعیتی 2 هزار و 266 نفرف سرآبننیز با یک هزار و 82 و پشه کان با جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مرکزخدمات جامع سلامت در گچساران افتتاح شد

2 مرکزخدمات جامع سلامت در گچساران افتتاح شد