مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-28پزشكي

روند کاهشی مراجعه مبتلایان کووید 19 به بیمارستان های همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از کاهش شیب تند صعودی مراجعان مبتلا به کووید 19 به بیمارستان های استان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از کاهش شیب تند صعودی مراجعان مبتلا به کووید 19 به بیمارستان های استان خبر داد.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تقریباً 1400 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه به صورت میانگین 500 نفر به بیمارستان ها مراجعه می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: در هفته های گذشته مراجعه بیماران به بیمارستان ها با یک شیب شدید صعودی بود اما در حال حاضر ملایم تر شده و انتظار داریم در هفته آینده این روند کاهشی باشد.

وی در رابطه با وضعیت استان از نظر تجهیزات درمانی، توضیح داد: مشکل خاصی از نظر دارو نداریم و تنها مشکل ما کمبود تخت های I.

C.

U است اما شرایط به صورتی نیست که اگر بیماری نیاز به بستری داشته باشد، این کار را انجام ندهیم.

جلیلی با بیان اینکه یک بیمارستان صحرایی در همدان برپا شده است، افزود: این بیمارستان سیار برای درمان سرپایی بیمارانی که وضعیت آنها پایدار است و می توانند در خانه بمانند اما نیاز به مراجعه روزانه به بیمارستان برای تزریق دارو دارند، تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی مراجعه مبتلایان کووید 19 به بیمارستان های همدان

روند کاهشی مراجعه مبتلایان کووید 19 به بیمارستان های همدان