مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-28اقتصادي

بلاتکلیفی هزار تن سیب درختی در سردخانه های خراسان شمالی


رییس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد خبر ذخیره حدود یک هزار تن سیب سال زراعی گذشته در سردخانه های خراسان شمالی را تأیید کرد.

- رییس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد با تایید ذخیره حدود یک هزار تن سیب سال زراعی گذشته در سردخانه های استان دلیل این ذخیره سازی را کاهش قیمت در هنگام برداشت اعلام کرد و گفت : با فرارسیدن فصل بهار و ورود میوه های نوبرانه بهاری در شرایط فعلی نه تنها مشتری دست به نقد برای محصول سیب سردخانه ای وجود ندارد که تقاضا در بازار نیز از سوی مصرف کنندگان با آمدن میوه های نوبرانه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، امید فیروزه افزود : اگرچه باغداران در راستای تنظیم بازار بخشی از سیب تولیدی خودشان را در سردخانه به امید افزایش قیمت ذخیره سازی کردند، و قیمت فعلی سیب با آمدن میوه های بهاری از نرخ فصل برداشت نیز پایین تر است و مشکل باغداران ما قوز بالای قوز شد به طوری که هم باید میوه را زیر قیمت بفروشند و هم این که هزینه سردخانه را پرداخت کنند.

امید فیروزه اظهار داشت: در فصل برداشت، قیمت سیب مناسب بود اما باغداران به امید بالا رفتن قیمت در عید نوروز، ترجیح دادند تا آن را در سردخانه ها نگهداری کنند.

وی گفت: سیب هایی که هفت ماه در سردخانه مانده، اکنون کیفیت خود را از دست داده اند و مشتری پسند نیستند، با گذشت زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی هزار تن سیب درختی در سردخانه های خراسان شمالی

بلاتکلیفی هزار تن سیب درختی در سردخانه های خراسان شمالی