مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-28سياسي

مدرن ترین کتابخانه آذربایجان شرقی در سهند افتتاح می شود


این کتابخانه به عنوان مجهزترین و مدرن ترین کتابخانه کشور با نقشه های استاندارد در روزهای پایانی عملیات اجرایی قرار داشته است و مراحل نهایی خود را برای افتتاح و بهره برداری طی می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اسکو گفت: این کتابخانه به عنوان مجهزترین و مدرن ترین کتابخانه کشور با نقشه های استاندارد در روزهای پایانی عملیات اجرایی قرار داشته است و مراحل نهایی خود را برای افتتاح و بهره برداری طی می کند.

بابک رضی منش در حاشیه بازدید از کتابخانه شهید حاج قاسم سلیمانی فاز 2 شهر جدید سهند در جمع خبرنگاران، با اشاره به این که کتابخانه سهند بعد از کتابخانه مرکزی تبریز بزرگ ترین کتابخانه استان است، افزود: مساحت سایت این کتابخانه 3400 متر مربع و زیربنایی بالغ بر 3000 مترمربع و در سه طبقه با سازه فلزی است.

وی بیان کرد: این کتابخانه دارای بخش های مختلف از قبیل سالن آمفی تاتر، سالن های مطالعه مجزا برای خواهران و برادران، سالن جلسه، اتاق بازی کودکان، بخش نوجوانان، اتاق های مطالعه تک نفره و گروهی برای پژوهشگران و محققین، بخش نشریات و محل عرضه انتشارات، مخزن کتاب و بخش عرضه فایل دیجیتالی کتب، نشریات، پایان نامه ها و مقالات معتبر علمی است که به دلیل ایجاد فضاهای مذکور با احتساب نیازمندی های جامعه امروزی یک کتابخانه منحصربفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرن ترین کتابخانه آذربایجان شرقی در سهند افتتاح می شود

مدرن ترین کتابخانه آذربایجان شرقی در سهند افتتاح می شود