مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-28سياسي

تلفن 6070 آماده پاسخگویی به بیماران کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به شکل گیری خیز چهارم کرونا در استان تهران و روند رو به افزایش بیماران، - خط تلفنی 6070 برای پاسخگویی، راهنمایی و ساماندهی بیماران مبتلا به کووید 19 به صورت دو طرفه راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به شکل گیری خیز چهارم کرونا در استان تهران و روند رو به افزایش بیماران، اظهار کرد: باید زیرساخت های لازم با توجه به پراکندگی جغرافیایی مراکز ارائه دهنده خدمت، پیوستگی خدمات در شهرستان های وابسته به تهران و ارجاعی بودن بیمارستان ها در کلانشهر پایتخت، به صورت منسجم و مکفی فراهم شود.

وی ضرورت همکاری بیشتر دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران با هدف کنترل و ریشه کنی کرونا را خواستار شد.

زالی، افزایش بار غیرمترقبه بیماران مبتلا به کووید 19 در چهارمین موج پاندمی را یادآور شد و راه اندازی خط تلفنی 6070 را اقدامی مبتکرانه در تهران دانست.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه سامانه 6070 در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و به بهره برداری رسیده است از اهمیت این سامانه در راستای جایابی و ساماندهی مبتلایان به کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن 6070 آماده پاسخگویی به بیماران کرونایی

تلفن 6070 آماده پاسخگویی به بیماران کرونایی