مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-28سياسي

گام پنجم طرح شهید سلیمانی به دنبال «کنترل هوشمند» کروناست


فرماندار قم تحقق کنترل هوشمند بیماری کرونا را از اهداف گام پنجم طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، توجه داد و گفت: یکی از این عرصه ها، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بهترین وضعیت است، بویژه آن که رعایت هرچه بهتر این شیوه نامه ها سبب توقف و کاهش شیوع این بیماری خواهد شد.

فرماندار قم عرصه دیگر مهار این ویروس را در عملیات واکسیناسیون گسترده عنوان کرد و یادآور شد: افتتاح مراکز تزریق واکسن در قم به همین منظور انجام شده و دنبال می شود.

حیدری با اشاره به این که در هفته آینده نسبت به خرید اتومبیل جدید حمل واکسن در قم اقدام خواهد شد افزود: کنترل هوشمند کرونا در طرح شهید سلیمانی پیگیری می شود تا از فرسایشی شدن روند فعالیت ها و همچنین خسته شدن فعالان این طرح جلوگیری شود.

وی افزود: در عین حال تلاش وسیع تر برای شناسایی بیماران جدید و رهگیری اطرافیان آن ها همچنان در دستور کار طرح محله محور شهید سلیمانی قرار دارد.

فرماندار قم پیگیری تلفنی وضعیت مبتلایان جدید به کرونا را از دیگر برنامه های طرح شهید سلیمانی در گام پنجم خواند و گفت: لیست مبتلایان جدید به نیروهای هلال احمر داده می شود تا رصد دائمی آنان از میزان رعایت شیوه نامه ها توسط مبتلایان، روند قرنطینه شدن مبتلایان و همچنین ارجاع احتمالی این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام پنجم طرح شهید سلیمانی به دنبال «کنترل هوشمند» کروناست

گام پنجم طرح شهید سلیمانی به دنبال «کنترل هوشمند» کروناست