مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-28پزشكي

آیا سالمندان برای واکسیناسیون باید مراجعه کنند؟/ماجرای واکسن اتباع چینی!


معاون بهداشت وزیر بهداشت تأکید کرد: هیچ نیازی به مراجعه برای ثبت نام واکسیناسیون سالمندان وجود ندارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت در بخش خبری 14 امروز در رابطه با واکسیناسیون سالمندان، اظهار داشت: 18 هزار خانه بهداشت و حدود 9 هزار مرکز جامع و پایگاه سلامت داریم.

وی ادامه داد: نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت نام در جهت واکسیناسیون وجود ندارد، بلکه مراقبان سلامت خودشان با افراد تماس می گیرند و این افراد جهت تزریق واکسن فراخوانده می شوند، نه جهت ثبت نام برای واکسیناسیون.

معاون زیر بهداشت یادآور شد: تا پایان هفته آینده مراقبان سلامت با افراد سالمند جهت تزریق واکسن تماس خواهند گرفت و نوبت دوم واکسیناسیون را نیز به آنها پیامک خواهند کرد و چنانچه بعد از پایان هفته آینده فردی از قلم افتاد، می تواند وارد سامانه سلامت GOV.

IR شده و ثبت نام کند.

رییسی با تأکید مجدد بر اینکه هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسیناسیون وجود ندارد، گفت: در خصوص واکسیناسیون اتباع چین ی در بیمارستان نیکان، فعلاً ما واکسیناسیون اتباع را در دستور کار نداریم اما سفارتخانه هایی که در کشور هستند برای تزریق واکسن، خود ممکن است با یک مرکز درمانی ارتباط گرفته و تزریق واکسیناسیون را انجام دهند، اما این واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سالمندان برای واکسیناسیون باید مراجعه کنند؟/ماجرای واکسن اتباع چینی!

آیا سالمندان برای واکسیناسیون باید مراجعه کنند؟/ماجرای واکسن اتباع چینی!