مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-28اقتصادي

دستیابی به دانش طراحی پلتفرم ECU توسط ایران خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پریور با بیان این که +EF7NA اولین موتوری خواهد بود که به ECU داخلی مجهز می شود، اظهار کرد: عمده ترین هدف این طرح، - مدیر طرح داخلی سازی ECU و EMS گفت: در راستای توسعه و ارتقای محصولات ایران خودرو، طرح توسعه ECU و داخلی سازی قطعات مجموعه مدیریت هوشمند موتور (EMS) به عنوان زیرمجموعه طرح کلان توسعه برق و الکترونیک محصولات ایران خودرو، در شرکت ایپکو کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پریور با بیان این که +EF7NA اولین موتوری خواهد بود که به ECU داخلی مجهز می شود، اظهار کرد: عمده ترین هدف این طرح، دستیابی گروه صنعتی ایران خودرو به مجموعه ای از سخت افزار و نرم افزار ECU است که بتواند نیازمندی مشتریان را برآورده کرده و مالکیت معنوی آن نیز متعلق به ایران خودرو باشد.

وی افزود: با تحقق این طرح، امکان ایجاد تغییرات مورد نیاز در نرم افزار و سخت افزار بر اساس نیازمندی های محصولات جدید فراهم می شود.

از سوی دیگر، یکسان سازی و داخلی سازی قطعات و مجموعه ها در محصولات مختلف سبب کاهش هزینه تولید و مانع خروج ارز از کشور خواهد شد.

پریور هدف از انجام این طرح را دستیابی به دانش طراحی پلتفرم ECU در حوزه سخت افزار، نرم افزار پایه و نرم افزار کاربردی دانست تا گروه صنعتی ایران خودرو بتواند در محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به دانش طراحی پلتفرم ECU توسط ایران خودرو

دستیابی به دانش طراحی پلتفرم ECU توسط ایران خودرو