مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-28سياسي

182 هزار پرونده قضایی در استان بوشهر مختومه شد/ کاهش جرایم خشن


رییس کل دادگستری استان بوشهر از کاهش جرایم خشن در استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته 182 هزار پرونده قضایی در استان بوشهر مختومه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جمادی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای موقعیت مهم و حساسی است و با وجود ظرفیت های عظیم اقتصادی و صنعتی از امنیتی مطلوبی برخوردار است.

وی یکی از شاخص های مهم در حوزه امنیتی را جرایم خشن دانست و بیان کرد: در استان بوشهر شاهد کاهش جرایم خشن هستیم و این استان به عنوان یکی از استان های امن کشور شناخته می شود.

رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به ورود 182 هزار پرونده به دستگاه قضایی استان بوشهر طی سال گذشته خاطرنشان کرد: همین میزان پرونده نیز مختومه شده و 18 هزار پرونده در اجرای احکام بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم شورای حفظ حقوق بیت المال نقش مهمی در حراست از اموال عمومی و بیت المال اضافه کرد: سال گذشته 567 هکتار از اراضی تصرف شده منابع طبیعی با صدور احکام لازم به بیت المال بازگشت.

جمادی با بیان اینکه در این مدت 937 هکتار از اراضی راه و شهرسازی رفع تصرف شد افزود: 172 هکتار امور اراضی و 18 هکتار اراضی تصرف شده مربوط به شرکت آب منطقه ای بوشهر با صدور احکامی به بیت المال بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

182 هزار پرونده قضایی در استان بوشهر مختومه شد/ کاهش جرایم خشن

182 هزار پرونده قضایی در استان بوشهر مختومه شد/ کاهش جرایم خشن