مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-28اقتصادي

برخورد جدی با فساد توسط سازمان ثبت اسناد/ 97 نفر متخلف اخراج شدند


مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد کشوراز برخورد جدی با فساد خبر داد و گفت: در سال گذشته نسبت به سال 98، صدور سند بر اساس نقشه کاداستر 478 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید بابازاده ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: یکی از سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک انتصاب مدیران جهادی، انقلابی و متخصص است.

وی ادامه داد: از اولویت های سازمان ثبت اسناد کشور می توان به تقویت عدالت و امنیت اجتماعی و اقتصادی، حفظ حقوق مردم و پیشگیری و جلوگیری از اختلافات و دعاوی تکریم و احترام ارباب رجوع و توجه به مطالبات مردم اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد کشور در مورد اجرای طرح کاداستر بیان کرد: بیش از 54 میلیون و 500 هزار قطعه از اراضی کشور طی سال گذشته برای صدور سند مالکیت بر اساس نقشه کاداستر آماده سازی و تثبیت مالکیت شد.

وی ادامه داد: با توجه به صدور سند حدنگار و یا کاداستر برای 47 میلیون هکتار اراضی کشور، شاهد افزایش 478 درصدی صدور سند بر اساس نقشه کاداستر نسبت به سال 1398 هستیم.

بابازاده با اشاره به افزایش 4.

5 برابری صدور سند مالکیت نسبت به اوایل پیروزی انقلاب اضافه کرد: از یک میلیون و 800 هزار هکتار اراضی ملی در استان بوشهر بیش از یک میلیون و 400 هزار هکتار آن حدنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با فساد توسط سازمان ثبت اسناد/ 97 نفر متخلف اخراج شدند

برخورد جدی با فساد توسط سازمان ثبت اسناد/ 97 نفر متخلف اخراج شدند