مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-28سياسي

برگزاری پویش «محله همدل» و «مردم ما»


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت های مردمی در گام دوم تبلیغ از برگزاری پویش «محله همدل» و «مردم ما» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام محمدهادی نظیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن(ع) اظهار کرد: امام مجتبی(ع) دارای فضایل ارزشمندی از جمله توجه به فقرا و تقسیم اموال با مستمندان بود و به عنوان کریم اهل بیت(ع) در بین ائمه اطهار مشهور هستند.

 وی با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: این سازمان بر حسب وظیفه خود اجرای گام دوم تبلیغ را با هدف استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان مردمی سازی یعنی ایفای نقش جدی و مؤثر جریانات و مجموعه های مردمی در فضای فرهنگی کشور با الگوگیری از سیره امام راحل در پیشبرد اهداف انقلاب و حرکت های اثرگذار و تاکیدات رهبری از جمله آتش به اختیار بودن در فضای فرهنگی جامعه را از مصادیق این راهبرد برشمرد و گفت: هدف ما بازگشت دادن جریان فرهنگی به دست مردم است.

وی در ادامه دوران کرونا را با همه آسیب هایی که برای جامعه داشت  فرصتی برای ظهور و بروز حرکت های مردمی برشمرد و تصریح کرد: در این ایام شاهد فعالیت های مردمی و رزمایش کمک های مومنانه با حضور گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «محله همدل» و «مردم ما»

برگزاری پویش «محله همدل» و «مردم ما»