مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-28اقتصادي

اتمام پروژه دفع آب های سطحی گلپایگان با اعتبار 2 میلیارد ریال


پروژه دفع آب های سطحی در منطقه شهرک صنعتی گلپایگان با اعتبار دو میلیارد تومان به اتمام رسید.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: پروژه دفع آب های سطحی در منطقه شهرک صنعتی گلپایگان با اعتبار دو میلیارد تومان به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان صبح چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه دفع آب های سطحی در شهرک صنعتی گلپایگان اظهار کرد: جاری شدن آب های سطحی در شهرک صنعتی گلپایگان یکی از مشکلاتی بود که سال های متوالی وجود داشت که با پیگیری در شرکت شهرک های صنعتی برای اجرای پروژه رفع دفع آب های سطحی 50 درصد هزینه اعتبار پروژه را پذیرفتند.

وی افزود: حدود 50 درصد اعتبار مابقی پروژه نیز از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از محل منابع شهرستان و کمک استان تأمین شد که در مجموع با صرف دو میلیارد تومان 64 متر پل سازی زیر جاده به اتمام رسید تا مشکل جاری شدن آب های سطحی شهرستان از سمت شهرک صنعتی رفع شود.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر در اجرای پروژه ها این است که تأمین منابع پروژه از خارج شهرستان نیز انجام شود تا به اجرای سریع پروژه کمک شود.

آب های سطحی پساب کارخانجات صنعتی گلپایگان نیست در ادامه این مراسم رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گلپایگان اظهار کرد: پروژه دفع آب های سطحی شهرک ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه دفع آب های سطحی گلپایگان با اعتبار 2 میلیارد ریال

اتمام پروژه دفع آب های سطحی گلپایگان با اعتبار 2 میلیارد ریال