مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-28اقتصادي

کاهش تولید محصولات زراعی در نتیجه خشکسالی در کردستان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به برنامه این سازمان برای تولید 37 هزار تن بذر گندم و جو اعلام کرد که کاهش 27 درصدی بارش ها نسبت به میانگین بلند مدت موجب خسارت به کشت پاییزه شده که افت تولید را به همراه خواهد داشت.

- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد: کاهش تولید محصولات زراعی در نتیجه خشکسالی در کردستان ایسنا/کردستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به برنامه این سازمان برای تولید 37 هزار تن بذر گندم و جو اعلام کرد که کاهش 27 درصدی بارش ها نسبت به میانگین بلند مدت موجب خسارت به کشت پاییزه شده که افت تولید را به همراه خواهد داشت.

محمد صالح احمدی در بازدید از مزارع دیم چند شهرستان استان با حضور معاون وزیر در امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد که با وجود تأخیر در زمان بارندگی های پاییزه، بدلیل افزایش درجه حرارت نسبت به نرمال کشت های پاییزه استان، در اواخر زمستان از وضعیت خوبی برخوردار بودند.

وی افزود که متاسفانه کاهش 37 درصدی بارندگی در فروردین ماه امسال نسبت به سال گذشته و کاهش 27 درصد نسبت به میانگین بلند مدت، موجب خسارت به زراعت های پاییزه استان گردیده است، که قطع یقین با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تولید محصولات زراعی در نتیجه خشکسالی در کردستان

کاهش تولید محصولات زراعی در نتیجه خشکسالی در کردستان