مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-28اجتماعي

عاشق که باشی سَر می دهی/ماجرای شهادتی خاموش در دل جنگل های ماسال


شهید مظلوم ناصر پیروی رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ماسال بود که در هفتم اردیبهشت سال1384 به صورت ناجوان مردانه توسط باند جنگل خواران و رانت و فساد سر از تنش جدا شد.

- ، یکی از بهترین، بکرترین و ناب ترین پوشش طبیعی شمال کشور به شهرستان ماسال تعلق دارد طبیعت این شهرستان آن قدر زیبا و چشم نواز است که در چند سال گذشته به شدت مورد علاقه و توجه گردشگران قرارگرفته است.

کوه های سر به فلک کشیده ماسال و رودخانه ای که در دل آن قرار دارد صحنه ای دلربا می آفریند، این نعمت خدادادی و این طبیعت بکر و زیبا همچون صدفی است که مرواریدی بسیار ارزشمند در خود جای داده، مرواریدی به نام ناصر پیروی .

ناصر پیروی، رییس اداره منابع طبیعی ماسال بود که در سال 1338 در روستای چشناسر منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل چشم به جهان گشود، ناصر از کودکی در دامان طبیعت بزرگ شده بود و علاقه ای خاص به جنگل، این میراث ملی و نعمت خدادادی داشت.

ناصر پیروی جوان، سال 1359 وارد وزارت جهاد سازندگی شد و پس از طی مدارج تحصیلی دانشگاهی در مقطع کاردانی و پس ازآن اخذ مدرک کارشناسی تا سال 1371 در سازمان جهاد سازندگی استان گیلان خدمت کرد و در ابتدای سال 1372 به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشق که باشی سَر می دهی/ماجرای شهادتی خاموش در دل جنگل های ماسال

عاشق که باشی سَر می دهی/ماجرای شهادتی خاموش در دل جنگل های ماسال