مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-28اقتصادي

انتخاب سرمایه گذار گام بعدی آغاز ساخت تله کابین گرگان


انتخاب سرمایه گذار مناسب برای آغاز ساخت پروژه تله کابین گام بعدی بوده که نیازمند انجام مناقصه است.

- گرگان- رییس شورای شهر گرگان گفت: انتخاب سرمایه گذار مناسب برای آغاز ساخت پروژه تله کابین گام بعدی بوده که نیازمند انجام مناقصه است.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت احداث تله کابین گرگان، اظهار کرد: امیدواریم بعد از انجام مناقصه، سرمایه گذار مناسب برای آغاز ساخت تله کابین مشخص شود؛ البته سرمایه گذار باید طرح های مناسبی را برای مبدا و مقصد این پروژه ارائه دهد.

وی افزود: سرمایه گذاران متعدد پیشنهادات خود را همراه با طرح هایی که مد نظر دارند، مطرح کرده و قرار است طی فراخوانی که توسط مصوبه شورای عالی سرمایه گذاری به مراحل پایانی نزدیک شده است، مناقصه ای صورت بگیرد.

مرتضوی ادامه داد: مسیر تله کابین با سه کیلومتر طول و با در نظر گرفتن 17 دکل و فندانسیون (پی و زیرساخت) و بیش از 30 کابین چهار نفره با ظرفیت جابه جایی هزار و 400 نفر در طول روز از سایت قوری در جنب رستوران باباطاهر ساخته می شود.

ساخت خیابان غذا برای رونق گردشگری تاریخی بود وی در ادامه، درباره خیابان غذا که از وعده های شهرداری بود که هنوز به سرانجام نرسیده، اظهار کرد: خیابان غذا می تواند به رونق گردشگری ما بسیار کمک کند؛ در این خیابان مسافران و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب سرمایه گذار گام بعدی آغاز ساخت تله کابین گرگان

انتخاب سرمایه گذار گام بعدی آغاز ساخت تله کابین گرگان