مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-28سياسي

انتشار نامه تایید صلاحیت کاندیداها در فضای مجازی تخلف است


رییس ستاد انتخابات شهرستان تبریز گفت: انتشار نامه ی تایید صلاحیت کاندیداها در فضای مجازی تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد انتخابات شهرستان تبریز گفت: انتشار نامه ی تایید صلاحیت کاندیداها در فضای مجازی تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

بهروز مهدوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص خبر احراز و عدم احراز صلاحیت کاندیداهای حضور در انتخابات شورای شهر اظهار کرد: موضوع اطلاع رسانی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر حالت محرمانه دارد و افرادی که صلاحیتشان احراز نشده است، چهار روز فرصت دارند تا به هیات نظارت استان شکایت کرده و دفاعیات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: هیات نظارت استان نیز 10 روز فرصت دارد تا این شکایات را بررسی کرده و به فرمانداری ارسال کند و ما نیز نتیجه را به داوطلبان اعلام کنیم.

فرماندار شهرستان تبریز اضافه کرد: اگر در این مرحله نیز صلاحیت افراد احراز نشود، بازهم فرصت دارند تا به هیات مرکزی نظارت شکایت کنند و هیات مرکزی نظارت نیز 10 روز فرصت دارند تا این شکایات را بررسی کند.

وی متذکر شد: چون هنوز نتایج بررسی صلاحیت ها نهایی نشده است، فردی که در این مرحله صلاحیتش احراز نشده است، دلیل بر این نیست که دیگر نمی تواند صلاحیت را بدست آورد و بعد از اتمام بررسی های هیات مرکزی نظارت می توان به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نامه تایید صلاحیت کاندیداها در فضای مجازی تخلف است

انتشار نامه تایید صلاحیت کاندیداها در فضای مجازی تخلف است