مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-28سياسي

رد صلاحیت 42 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در قرچک


رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک از اعلام نتیجه بررسی احراز صلاحیت داوطلبان شورای شهر خبر داد و گفت: از مجموع 127 داوطلب انتخابات شورای شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، نظر هیأت نظارت شهرستان در خصوص صلاحیت داوطلبان به فرمانداری اعلام شد که بر این اساس ستاد انتخابات نیز امروز نتیجه را به تمام داوطلبان ابلاغ می کند.

وی گفت: پس از ثبت نام داوطلبان و انجام روند بررسی صلاحیت افراد در هیأت های اجرایی و نظارت، از مجموع 127 داوطلب انتخابات شورای شهر، 6 نفر انصراف دادند و در مجموع صلاحیت 42 نفر از نظر هیأت های اجرایی و نظارت احراز نشد.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: داوطلبانی که صلاحیت آن ها توسط هیأت های اجرایی و نظارت تأیید نشده از روز نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند ، شکایت خود را به صورت مکتوب به هیأت نظارت استان ارائه کنند تا اعتراض آن ها مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

خطیبی در پایان افزود: مردم قرچک درانتخابات 28 خردادماه 9 نفر را برای ورود به ششمین دوره شورای اسلامی شهر انتخاب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت 42 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در قرچک

رد صلاحیت 42 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در قرچک