مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-28اقتصادي

ثبت3000 شکایت از اصناف خراسان رضوی/ 672 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


کارشناس مسؤول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در راستای اقدامات نظارتی به منظور کنترل دقیق تر قیمت کالا و خدمات درمجموع 3 هزار و 55 شکایات مردمی مربوط به تخلفات صنفی و غیر صنفی از طریق سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان خراسان رضوی ، بخش علی بیاتی قله زو اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حال، طی فروردین 1400 در سطح استان تعداد 3 هزار و 55 گزارش ستاد خبری و شکایت مردمی و ناظرین افتخاری به صورت حضوری ، تلفنی دریافت و بررسی شده است .

کارشناس مسؤول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: اهم گزارش ها رسیده در بخش کالایی شامل مرغ، نان، روغن خوراکی، گوشت قرمز و در بخش خدمات، رستوران ها و غذاخوری ها، حمل ونقل درون شهری، تعمیر و تعویض روغن خودرو بوده است .

وی ابراز کرد: درمجموع از بررسی کل گزارش ها رسیده تعداد 672 واحد متخلف شناسایی و برای ایشان پرونده تخلف به ارزش 62 میلیارد ریال تنظیم شده  و به شعب تعزیرات حکومتی در استان ارسال گردیده است.

بیاتی بابیان اینکه درجهت تسریع در احقاق حقوق شاکیان و جبران خسارت وارده در مواردی که موضوع شکایات موضوع عمومی و فراوانی نبوده و واحد صنفی دارای سابقه تخلف نباشد قبل از تشکیل پرونده تخلف در کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت3000 شکایت از اصناف خراسان رضوی/ 672 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

ثبت3000 شکایت از اصناف خراسان رضوی/ 672 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند