مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-28سياسي

72 درصد از داوطلبین انتخابات شوراها در البرز تأیید صلاحیت شدند


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز گفت: بیش از 72 درصد از داوطلبین انتخابات در شوراهای شهر البرز تأیید صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با موضوع اعلام تأیید افراد صلاحیت شده در انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: بر اساس اصل 7 قانون اساسی، شوراها، مجلس شورای اسلامی، شوراهای استان، شهرستان ها، روستاها، بخش و نظایر آنها از ارکان تصمیم گیری اداره امور کشور هستند.

وی با بیان اینکه وظایف شوراها یکی از مباحث بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در قانون اساسی دقیقاً وظایف تسریع شده و پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی لحاظ شده است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز بیان کرد: مبتنی بر قانون اساسی وظایف شوراها، باید کارآمد سازی شوراها را داشته باشیم به این معنا که ثبت نام و صلاحیت آنها توسط هیئت اجرایی و فرمانداران با دقت نظر انجام شود.

وی با بیان اینکه در سطح استان بر اساس تأیید هیأت نظارت 1374 نفر از داوطلبین ثبت نامی برای شوراهای اسلامی استان البرز تأیید صلاحیت شده اند، خاطرنشان کرد: بر اساس این آمار بیش از 72 درصد ثبت نامی ها تأیید صلاحیت و 256 نفر رد صلاحیت شدند که 18 درصد داوطلبین ثبت نامی را تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد از داوطلبین انتخابات شوراها در البرز تأیید صلاحیت شدند

72 درصد از داوطلبین انتخابات شوراها در البرز تأیید صلاحیت شدند