مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-04-28سياسي

رد صلاحیت 113 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در رباط کریم


از 310 داوطلب ثبت نام شده، چهار نفر در همان روزهای نخستین انصراف خود را اعلام کردند و از مجموع نفرات باقیمانده، 113 نفر رد صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، ظهر امروز نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان اظهار کرد: رسیدگی به صلاحیت 306 داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پس از بررسی هیأت نظارت شهرستان به پایان رسید.

وی در خصوص تعداد رد صلاحیت شده ها گفت: از 310 داوطلب ثبت نام شده، چهار نفر در همان روزهای نخستین انصراف خود را اعلام کردند و از مجموع نفرات باقیمانده، 113 نفر رد صلاحیت شدند که 75 نفر مربوط به شهر پرند، 38 داوطلب ثبت نام شده در شهر رباط کریم و 7 نفر در نصیرشهر بوده اند.

فرماندار رباط کریم با اشاره به تأیید صلاحیت 193 نفر بیان کرد: از این آمار تنها یک نفر از پرند، یک نفر از رباط کریم و دو نفر از نصیرشهر در شورای شهر دوره پنجم حضور داشتند که تأیید صلاحیت شده اند.

ملکشاهی در خصوص نحوه اطلاع رسانی به شهروندان افزود: در بازه زمانی امروز با داوطلبان تماس گرفته خواهد شد و آن ها با حضور در فرمانداری و مراجعه به واحد حراست برگه تأیید یا رد صلاحیت خود را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت 113 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در رباط کریم

رد صلاحیت 113 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در رباط کریم