مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-04-28سياسي

امام جمعهٔ قزوین به دیدار ایتام شیرخوارگاه حلیمه خاتون رفت


در روز میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، نمایندهٔ ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعهٔ قزوین از شیرخوارگاه حلیمه خاتون بازدید کرد و دست نوازش بر سر ایتام این مؤسسه کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، نمایندهٔ ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعهٔ قزوین به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) از مؤسسهٔ خیریهٔ راه فرشتگان آسمانی(شیرخوارگاه حلیمه خاتون) بازدید کرد.

آیت الله عابدینی در این دیدار به مسؤولین این مؤسسه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نمازهای جماعت و جمعه در کار شما بسیار مؤثر و راهگشا است و با این کار گسترهٔ حضور مردم را در راستای کار خیر افزایش می دهید و این مهم با همت شما دست یافتنی است.

وی افزود: بسیاری از حوادثی که پیرامون شما اتفاق می افتد، بسیار زیباست و لازم است این وقایع ثبت شده و تجربیات آن به سایر استان ها و مناطق منتقل شود.

امام جمعهٔ قزوین عنوان کرد: امام علی(ع) دربارهٔ یتیمان بسیار سفارش کرده و فرموده اند مراقب باشید دچار آسیب و ضایعات نشوید و کاری نکنید که در بندگی خدا سست شوید.

عابدینی بیان کرد: قرآن فرموده اگر نماز اقامه شود و همه جانبه دیده شود جلوی هر بدی را می گیرد و عدالت، صداقت و انصاف مصداق اقامهٔ نماز و همه جانبه دیدن دین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعهٔ قزوین به دیدار ایتام شیرخوارگاه حلیمه خاتون رفت

امام جمعهٔ قزوین به دیدار ایتام شیرخوارگاه حلیمه خاتون رفت